Interdruk Krepový papír fialový, 13

Kód: 89754
Neohodnoceno
Značka: INTERDRUK
12,31 Kč 14,90 Kč včetně DPH
Skladem (>5 ks)

Detailní informace

Garance doručení
nepoškozeného zboží
Dárek zdarma
Dárek zdarma
Ke každé objednávce
Přes 3000 výdejních míst
po celé ČR
Doručení do druhého dne
na jakékoliv místo

Detailní popis produktu

Krepovaný papír fialové barvy. Rozměr: 50 x 200 cm. Vhodný pro výtvarné práce.

Doplňkové parametry

Kategorie: Papír
EAN: 5902277219640
EAN: 5902277219640
Počet kusů: 1
Značka: Interdruk
Šířka: 2,5
Pohlaví: Univerzální
Barva: fialová
Druh: Krepové papíry
Hloubka: 3
Výška: 50
Šířka obalu: 2.5
Výška obalu: 50
Hloubka obalu: 3
Věk od: 3
Věk do: 99
Sada/Sety/Balíčky: Ne
Designová položka: Ne
Motiv: Bez motivu
Hmotnost: 0,025

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola

Společnost Interdruk SA spoluvytváří polygrafický trh v Polsku již od roku 1991. Neustále rozvíjený a modernizovaný podnik vyrostl z malého provozu na jednu z největších tiskařských společností v zemi. Interdruk je v čele společností, které se zabývají servisním tiskem a výrobou kancelářských a školních potřeb. Stabilní pozice společnosti vyplývá z jejího podnikání založeném na několika nezávislých pilířích: kancelářské a školní potřeby, tisk reklamních materiálů, vlastní značky pro globální podniky, výroba knihtiskových materiálů a papírový obalový servis.

 

Nabídka společnosti obsahuje více než 600 produktů značky Interdruk, včetně sešitů, poznámkových bloků, spirálových poznámkových bloků, vysokoškolských knih, složek, pořadačů a mnoho dalšího. Díky neustálému vývoji je firma schopna vyrábět výrobky prvotřídní kvality za rozumnou cenu. Kvalitou svých výrobků dokáže vyhovět potřebám i těch nejnáročnějších klientů.

Poslání společnosti: „My v INTERDRUK SA děláme vše, co je v našich silách, abychom dosáhli nejvyšší spokojenosti našich stávajících i budoucích zákazníků prostřednictvím včasného dodání bezpečných produktů a tiskových služeb vynikající kvality a zároveň zajistili, že jsou rentabilní a dostupné za konkurenceschopné ceny. Díky neustálému zlepšování našeho systému řízení kvality, zvyšování efektivity procesů a kvality produktů se nezastavíme na naší budoucí cestě s cílem zvýšit podíl naší společnosti na trhu.“