Interdruk Sešit Trend 564
Kód: 80934



Detailní popis produktu
Sešit Trend 564 Sešit je v rozměru A5. Má celkem 60 listů. Papír uvnitř je linkovaný. SEŠIT SE PRODÁVÁ VE VÍCE VARIANTÁCH BEZ MOŽNOSTI VÝBĚRU.Doplňkové parametry
Kategorie: | Sešity do školy |
---|---|
EAN: | 5902277267177 |
EAN: | 5902277267177 |
Liniatura: | Linkovaný |
Počet stran: | 60 |
Označení sešitu: | 564 |
Pro leváky: | Ne |
Samolepicí: | Ne |
Formát: | A5 |
Značka: | Interdruk |
Šířka: | 14,8 |
Pohlaví: | Univerzální |
Barva: | vícebarevná |
Druh: | A5 |
Výška: | 21 |
Věk od: | 3 |
Věk do: | 99 |
Sada/Sety/Balíčky: | Ne |
Designová položka: | Ne |
Motiv: | Ostatní motivy |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Společnost Interdruk SA spoluvytváří polygrafický trh v Polsku již od roku 1991. Neustále rozvíjený a modernizovaný podnik vyrostl z malého provozu na jednu z největších tiskařských společností v zemi. Interdruk je v čele společností, které se zabývají servisním tiskem a výrobou kancelářských a školních potřeb. Stabilní pozice společnosti vyplývá z jejího podnikání založeném na několika nezávislých pilířích: kancelářské a školní potřeby, tisk reklamních materiálů, vlastní značky pro globální podniky, výroba knihtiskových materiálů a papírový obalový servis.
Nabídka společnosti obsahuje více než 600 produktů značky Interdruk, včetně sešitů, poznámkových bloků, spirálových poznámkových bloků, vysokoškolských knih, složek, pořadačů a mnoho dalšího. Díky neustálému vývoji je firma schopna vyrábět výrobky prvotřídní kvality za rozumnou cenu. Kvalitou svých výrobků dokáže vyhovět potřebám i těch nejnáročnějších klientů.
Poslání společnosti: „My v INTERDRUK SA děláme vše, co je v našich silách, abychom dosáhli nejvyšší spokojenosti našich stávajících i budoucích zákazníků prostřednictvím včasného dodání bezpečných produktů a tiskových služeb vynikající kvality a zároveň zajistili, že jsou rentabilní a dostupné za konkurenceschopné ceny. Díky neustálému zlepšování našeho systému řízení kvality, zvyšování efektivity procesů a kvality produktů se nezastavíme na naší budoucí cestě s cílem zvýšit podíl naší společnosti na trhu.“